یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » سیاست »  سفرهای شهرستانی در راستای سفرهای استانی ریاست جمهوری برگزار می‌شود

استاندار اصفهان:

 سفرهای شهرستانی در راستای سفرهای استانی ریاست جمهوری برگزار می‌شود

کد خبر: 9855

استاندار اصفهان گفت: در مجموعه استانداری اصفهان در دولت سیزدهم بنا بر رویه ریاست جمهوری در انجام سفرهای استانی تدبیر شد با پیگیری فرمانداران مشکلات شهرستان‌ها احصا، در جلسات مختلف مطرح و در نهایت برای برگزاری سفرهای شهرستانی برنامه ریزی شود.

رخدادشهر: سیدرضا مرتضوی در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نجف‌آباد در خصوص سفرهای شهرستانی مدیریت استان، گفت: در مجموعه استانداری اصفهان در دولت سیزدهم بنا بر رویه ریاست جمهوری در انجام سفرهای استانی و پیگیری مشکلات مردم در منطقه، تدبیر شد با پیگیری فرمانداران مشکلات شهرستان‌ها احصا، در جلسات استانداری مطرح و در نهایت برای برگزاری سفر شهرستانی برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: در جریان سفرهای شهرستانی پس از برگزاری جلسات مختلف در خصوص مشکلات و پروژه‌های توسعه‌‌ای از طرح‌های شهرستان بازدید می‌شود. استاندار اصفهان بیان کرد: یکی از جلسات مهمی که در هر شهرستان برگزار می‌شود ستاد تسهیل ویژه شهرستان با حضور فعالان اقتصادی و مدیران کل مرتبط است.

مرتضوی ادامه داد: در این ستاد کارآفرینان و فعالان اقتصادی مشکلات خود را مطرح و در خصوص رفع چالش‌ها با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی تصمیم گیری می‌شود. وی اظهار کرد: جلسه مفصلی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار و در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرستان تصمیم گیری می‌شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در جلسه نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی رویکرد و ابراز نظر نخبگان در حوزه‌های مختلف بین‌المللی، ملی، استانی و شهرستانی سنجیده و دریافت می شود. وی اظهار کرد: نهایتاً مصوبات جلسات مختلف در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان جمع بندی خواهد شد و ملاک پیگیری قرار خواهد گرفت. دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در جریان سفرهای شهرستانی فرصتی فراهم می‌شود تا با مردم شهرستان نیز دیدار و بدون واسطه گفتگو کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: بسیار خرسند و خداوند متعال را شاکریم که در روزی که به نام شهیدان مدافع حرم نامگذاری شده در شهرستان شهیدپرور نجف‌آباد حضور یافتیم و امیدواریم این سفر بانی خیر برای مردم شهرستان شود. گفتنی است بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان از صبح امروز هجدهم مردادماه به شهرستان نجف‌آباد رقم خورد.

انتهای پیام/

دسته بندی: سیاست
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید